Prekių grąžinimas

 

Jeigu, gavus ir išpakavus prekę, pastebite pažeistą įpakavimą ar prekės broką, susisiekite su mumis el.paštu info@ollin.lt arba telefonu +370 (650) 33 162. Brokuotą ar pažeistą prekę pakeisime kita arba grąžinsime Jums pinigus.

Grąžinti prekes, remiantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217 (http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=141450 ) bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“ (http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=148061&p_query=&p_tr2= ), galite per keturiolika darbo dienų nuo prekių pristatymo dienos, raštu pranešdami apie tai el.paštu info@ollin.lt,. Įsigytas kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 d.d. jei:

-          grąžinama prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje;
-          prekė yra nenaudota ir nesugadinta;
-          prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);

                                                                              Pristatymo kaina

Elektroninėje parduotuvėje www.ollin.lt perkant prekių daugiau kaip už 29 EUR , prekes Lietuvos teritorijoje Jums pristatysime NEMOKAMAI.

Perkant prekių už mažiau negu už 29 EUR, prekių pristatymo kaina Lietuvos teritorijoje yra 3 EUR (nepriklausomai nuo prekių dydžio. Ši suma bus įskaičiuota į bendrą užsakymo sumą.

* Prekių pristatymas į Kuršių Neriją papildomai kainuoja 20 EUR.

                                                   Pristatymo terminai

Prekės klientams Lietuvoje yra pristatomos Lietuvos Paštu per 1-4 darbo dienas.

Dėl prekių pristatymo už Lietuvos ribų prašome susisiekti el. paštu info@ollin.lt

+37068569393

T. Kosciuškos g. 19, Vilnius

©2019 by Ollin Professional Lietuva, UAB "Dalruna"